logo

logo

joi, 7 octombrie 2010

CLARIFICARE SITUATIE

Intrucat din mesajul anterior s-a inteles ca eu as fi mama biologica a celor noua copii, se cere sa vin cu o precizare:
Toti copiii mentionati fac parte din "Fundatia Suflet de Copil in Mileniul III" alcarei Director Executiv sunt.
In cadrul Fundatiei copiii canta, danseaza, au spectacole, socializeaza, incercam un program after-school cu scopul de a motiva copii si de a le veni in ajutor, pentru a preveni abandonul scolar.
Folosesc verbul "a avea" persoana I singular intrucat eu sunt profesorul coordonator, sunt persoana care lucreaza cu copiii. Ii simt aproape, ii iubesc foarte mult si ma simt raspunzatoare pentru soarta lor.
Intrucat de 6 luni, adica de la infiintare, Fundatia a fost tinuta din venituri proprii ale membrilor fondatori (pensie sau salariu provenit din alta sursa), eu nu am luat niciun ban in tot acest timp, asa ca pentru o vreme am fost nevoita sa renunt la munca cu copiii din cadrul Fundatiei si sa plec in Austria.
Desi imi doresc enorm sa ma intorc acasa sa lucrez mai departe cu acesti copii, pana cand nu se va gasi o posibilitate de a intretine Fundatia pe linia de plutire ( salariu pentru mine si plata utilitatilor) activitatea nu poate fi reluata.
In tot acest timp copiii uita si ce au invatat, se pierd, familii intregi nu mai pot primi sprijin ( prin intermediul nostru li se faceau cunoscute cazurile si primeau ajutor).
Speram intr-o rezolvare rapida a situatiei, dar pana atunci eu voi fi in Austria, ocupandu-ma de copiii de aici, chiar daca sufletul meu este ACASA.

Claudia Nastase
Director Executiv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu