logo

logo

joi, 7 octombrie 2010

SOS COPIII

Buna ziua,

Iata si extrasele de cont ale Fundatiei " Suflet de copil in mileniul III".
Am copii care nu mai pot merge la gradinita pt ca nu au cu ce sa plateasca.
Am copii care au cartoane in loc de geamuri.
Am fetita care a fost data afara din casa impreuna cu mama insarcinata.
Am familie cu 9 copii care stau intr-o camera de 4 pe 4.

De ce nu pot sa ii ajut? De ce? Eu asta vreau!
De ce trebuie sa stau plecata prin Austria iar ei sa bata iar maidanele? De ce nu se poate gasi o solutie in tara pentru copiii astia?
De ce nu ii pasa nimanui?
Copiii acestia nu au niciun drept? Nu au nicio sansa?

M-as intoarce acum acasa! Dar... Dar eu de 6 luni sunt tinuta de sotul meu. Nu am mai avut pur si simplu ce face.
Am atat treaba acasa! Ma suna copiii sa imi spuna ca nu s-a mai ocupat nimeni de ei, ma " roaga ei din suflet de copil sa ma intorc"... si?? chiar nu se paote face nimic, nimic...??
Chiar nu exista o persoana sau o institutie in tara asta care sa poata sa ma ajute sa ajut copiii astia?

Am atatea de facut acasa! Dar nu pot pt ca indiferenta oamenilor este mare!

Sunt foarte suparata!

MAI TARZIU POATE FI PREA TARZIU

CLAUDIA NASTASE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu